REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Gdyni powstanie nowy kompleks wielofunkcyjnyartykuł
Pokaż artykuł
W Gdyni powstanie nowy kompleks wielofunkcyjny
W Gdyni planowana jest nowa inwestycja przy alei Zwycięstwa. Wielofunkcyjny kompleks zamierza tam wybudować gdyńska firma Batory Projekt. Najbardziej znanym, zrealizowanym obiektem z portfolio tego inwestora jest Centrum Handlowe Batory.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
KRAM Investment planuje w Polsce budowę trzech parków handlowych w 2025 roku [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
KRAM Investment planuje w Polsce budowę trzech parków handlowych w 2025 roku [WIZUALIZACJE]
KRAM Investment planuje dynamiczną ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i ogłasza budowę trzech parków handlowych. Pierwszym będzie nowoczesny park handlowy w miejscowości Bratian położonej w pobliżu Nowego Miasta Lubawskiego (województwo warmińsko-mazurskie), którego budowa rozpocznie się w już w pierwszej połowie 2025 roku.
W aglomeracji poznańskiej powstanie nowy, duży park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
W aglomeracji poznańskiej powstanie nowy, duży park handlowy
W województwie wielkopolskim powstanie kolejny nowy park handlowy. Refield ogłasza rozpoczęcie realizacji pierwszego nowoczesnego parku handlowego w Środzie Wielkopolskiej. Nowa inwestycja, nazwana Pasażem Średzkim, będzie gotowa w 2026 roku i zaoferuje klientom imponującą powierzchnię 20 000 mkw. GLA. Projekt składać się z będzie z ok. 30 lokali ulokowanych w pięciu nowoczesnych budynkach handlowych skupionych wokół przestronnego parkingu, który zapewni wygodę i komfort odwiedzającym.
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie grono najemców zainteresowanych parkami handlowymi w Polsce [RAPORT]
Według JLL i TREI atrakcyjna i elastyczna oferta parków handlowych przyciąga nie tylko sieci dyskontowe, które stale rozwijają w nich swoją obecność, ale także właścicieli marek dotychczas nieobecnych w mniejszych miastach. JLL i Trei Real Estate Poland, autorzy czwartej edycji raportu „Parki handlowe i centra convenience w Polsce”, podsumowują trendy w strukturze najemców parków handlowych.
Rubikoninwestycja
Pokaż inwestycję
Rubikon
Rzeszów, Leszka Czarnego 15
W centrum Wałbrzycha powstanie zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjneartykuł
Pokaż artykuł
W centrum Wałbrzycha powstanie zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne
W Wałbrzychu trwają prace nad powstaniem zintegrowanego centrum handlowo-komunikacyjnego w ścisłym centrum miasta. Pierwsza część projektu – dworzec PKP Wałbrzych Centrum – został już oddany do użytku, pozostała część otworzy się w 2026 r.
[wielkopolskie] Budowa Osiedla Wschodnia postępujeartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Budowa Osiedla Wschodnia postępuje
Na Osiedlu Wschodnia w Luboniu prace budowlane idą pełną parą. Inwestor, firma Immo Invest, planuje...
[Warszawa] CIMA Polska wybrała biurowiec Skylightartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] CIMA Polska wybrała biurowiec Skylight
Polski oddział Instytutu CIMA (Chartered Institute of Management Accountants), międzynarodowej organ...
Lidl otwiera kolejny sklep pod Wrocławiemartykuł
Pokaż artykuł
Lidl otwiera kolejny sklep pod Wrocławiem
Lidl otwiera kolejny sklep w aglomeracji wrocławskiej. W czwartek, 5 sierpnia o godz. 6 otworzy swoj...
CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Polandartykuł
Pokaż artykuł
CCC i Deichmann zostają na kolejne lata w retail parkach Greenman Poland
Duże sieci sklepów z obuwiem i dodatkami będą nadal inwestować w najem w parkach handlowych Greenman Poland. Dział leasingu przedłużył właśnie na kolejne lata umowy z kluczowymi dla ich oferty najemcami i to w trzech obiektach należących do portfolio firmy.
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Polski rynek nieruchomości handlowych w górę [RAPORT]
Według ostatnich danych firmy doradczej Savills rynek sektora handlowego w Polsce odnotował solidny wzrost w porównaniu do innych krajów w Europie. Łączny wolumen transakcji inwestycyjnych w pierwszych trzech kwartałach 2024 roku wyniósł niemal 2,5 mld euro, co oznacza wzrost o 51% rok do roku i przewyższa całkowite wyniki z 2023 roku o ponad 20%. Około ¼ zainwestowanych środków trafiła do sektora handlowego.
REKLAMA